logo Aliyev
1. Çağrı Mərkəzi tərəfindən göstərilən xidmətlərin yararlılığı

2. Çağrı Mərkəzi tərəfindən daxil olan zənglərin 30 saniyə ərzində cavablandırılması

3. Cavablandırılmayan zənglər üzrə əks əlaqənin yaradılması

4. Zəng sifarişləri üzrə əks əlaqənin yaradılması

5. Çağrı mərkəzi tərəfindən göstərilən səsli menyu xidmətinin faydalılığı

6. Çağrı Mərkəzi təmsilçisi tərəfindən verilən cavabların qanunvericiliyə uyğun və başadüşülən olması



7. Çağrı Mərkəzi təmsilçisinin xidmət zamanı nəzakətli davranması

8. Çağrı Mərkəzinin əməkdaşının bilik və işgüzarlıq səviyyəsi